Gossip Girl

Den nya serien som startar snart i kanal 5 tror det är  den 28 jan.. ÄR verkligen grymt bra tycker jag, men å andra sidan är jag en riktigt drama slukare, men för alla er som liksom jag gillar dramatiken dom egentligen pinsamma stunderna, misstagen ungdomar gör och så vidare kan jag varmt rekomendera GOSSIP GIRL.
Fråga är bara varför jag inte har uppäckt bökerna tidigare .





Att det sen finns en riktig snygg fattig hunk med gör bara det hela mer lovely...

Annars så hatar jag CSN för deras idiotiska ideer !!
Och Posten för deras förmånga att misslyckas med de som dom jobbar med ! Hur kan man LÄSA fel och sen ska jag betala för att dom är helt väderlösa !! Lite rättvisa tack när det tar en månad för ett simpelt litet paket att komma rätt..

Men Annars mår jag bra !
One Tree Hill säsong 5 är ute..

Jag är  numera arbetslös och arbetsförmedligen suger..

Så jävla synd om mej, jag hatar mej själv mitt liv och köttbullar




(den sista meningen var ett rent skämt för er som inte kan ta ironi)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0