Malta

Uppdatera ja ja.. Har inte jobbat på ett tag massa strul ,sjukdom och förtärning av alkohol sviktande känslor och så vidare Misär kan man nog kalla det, även fast jag Älskar Malta hatar jag det på samma gång. Sen har man människor som verkligen har visat sitg från den värsta sidan här, för en månad sen hade jag tyckt att det hade varit jätte jobbigt men idag inser jag att det är bara för han att gå men att vara elak påvägen är ju bara brist på självkänsla hos han och dom vännerna man söker och vill lära känna är sånna människor som man själv vill vara och nej tack! Så vidare,
sammtidigt har jag träffat helt underbara människor här Malin,Elin,Linn,Calle,Hilding, Martina, Sofie, Brik, Cristo,Sandra Emil, zerum ja och såvidare Vissa sitter mer varmt om hjärtat men alla är underbara människor som jag kommer Sakna dom vissa flyttar hem liksom jag (om jag inte kommer tillbaka men jag vet inte) andra stannar !

Allt e så suddigt här oklart och svårt att känna ro och för första gången (vad jag minns) krånglar min mage ondo :S

Och jag längtrar hem till den svenska lyxen men jag ska söka jobb på besedo i allafall så får vi se om jag
1 får det
2 tar det !!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej! Du känner inte mig och jag känner inte dig heller. Snubblade in på din sida av en slump och såg att du skulle söka jobb på Besedo. Undrar om du vet något om hur det är att jobba där. Har blivit erbjuden en tjänst hos dem på malta och vill bara försäkra mig om att allt fungerar och så. Skulle vara jätte tacksam för svar och får önska dig en god jul! Mvh. Bettan

2008-12-23 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0