back on track

Som sagts tillbaka i Dalarna, och idag känns det okej eftersom det e Lördag och jag e super seg, systemaaaaa stänger snart och jag måste hoppa i kläder äta lite och ta bilen in och köpa mig live cider/öl- fyfarao för vin just nu!
Ikväll i allafall kommer festen börja hos zacha :) och sen vidare på nån av Moras TVÅ krogar bättre blir det inte dessutom kostar det 80 jävla kr in och svin kallt ute tur att jag har en stor varm peak jackA !

Som sagt jag måste skynda mig, fick i allafall en klänning/tunika av zara igår så nu har jag nått attb sätta på mig :) för jag orkar inte börja rota i ,mitt rum efter kläder dom e överallt !

Tittade förövrigt på Big Brother igår 2004 dvdn askalas !

Hare bäst, det är kallt och snöar ute, och man måste ha vinterskor och jacka på sig ! Men jag har mina bästa vänner här så det väger ganska stort !

Saknar det inte alls nästa ! Hälsning till Elin och Linn bara !

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0