23 dec..

Dagen före julafton och jag har egentligen inte köpt en enda julklapp Heja mig dock har mina systrar fixat till mamma och pappa så det ska väl vara klart :S Jessica har en klänning som hon vill att jag ska bara betala och det e ju ganska smidigt egentligen och Tessan har jag inte köpt till Fy fy men jag har ju inga pengar än ! Få se idag skulle dom komma hoppas dom dyker in efter 12-13 snåret så jag har lite julklapps pengar !

Sen har jag ingen anning VAD jag ska köpa till henne men jag har lite planer och jag har ju inte varit upp på dollar store här i mora så jag ska palla mig dit kanske hittar massa bra saker ! vem vet.. troligt NEj!

Annars då mitt rum alltså jag skojar vekligen inte jag vet inte vart jag ska börja där .. Kläder Överallt och då menar jag överallt .......... blä blä borde väl ta tag i det idag men ja tråk tråk..

GOD JUL hörrni :)

Krams Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0