Torsdag

Skit i mej jag är i nån Hormonfas, Mycket som ska ut nu.
Men någonstanns ligger det lite sanning i det menmen..
Ni vet jag är också en Människa, ibland känns det som det missas att jag inte kan begå misstag, Konstigt
Men förhoppningsvis så har alla mognat lite och kan se genom den yttre sidan, Ytligt kan man tycka, 
Bara för att jag inte är snyggast så kan ni inte lägga skulden på mej.. Ni är inte perfekta och verkligen inte jag heller.
eller så är det helt enkelt ett försök att bli av med mej, svagt att inte kunna säga det, men någonstanns kommer det blev fel eftersom jag är eller va länken.. Utnyttjad .. Ja!

Tänk kanske på dina egna fel också det kanske inte alltid måste vara mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0