Spanien Bra eller dåligt? Berätta för mej resenördar :)

Ja jag hade ju sagt att jag inte skulle jobba idag.. menmen.. såklart så kan jag inte säga nej när bossen frågar.. Men jag ska försöka smita senast 21.00 så jag kan festa endå.. Och hellst går jag vid 20.00 men det är nog inte så stor chans.. Ingan kläder har jag heller.. Ska dock försöka åka in lite tidgare och köpa mej ett par strumpbyxor. antingen blåa eller svarta.. Beroende på vad som finns på Åhlens :)
Jobbade igår också. Drog vid 11 då och idag äter folket en timme tidgare och egentligen gjorde jag inte så mycket sista 2 timmarna så.. Peppar Peppar.. Slutar jag tidgt blir det Leksand som planerat .. Blir det sent får vi stå ut med Lilla.. Det visar sig 'än finns det hopp.

Nu ska jag fixa dagens snygging också efter som Blogg muppade sig igår så blir det som alltid två snyggingar idag med.. Men inte mitt fel denna gång..


Snart är det Sälen också.. Maahaaa.
Och jag å Maria har hittat resa.. Magaluf? Är det asdyrrt i spanien nu eller??

Berätta förmej !!

Tjohejj..
Pernilla

Kommentarer
Postat av: Jessica

du jag har hört att dom kommer ha 23 på hc och högis nästa helg, du kanske ska kolla upp det.
kram

2008-04-19 @ 22:34:30
URL: http://jessicastillalive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0