Söndagens galenskap :)

Seg dag idag .. har inte bloggat mycket alls men hänt grejer har det gjort :)
Började med att gå upp i morsen efter 4 timmars sömn typ :S men iväg på tävling och då är man alltid pigg endå .. Är j så jävla roligt :) Åkte in och gjord klar Nortis och så :) Hoppade 90 cm han var super fin :) så nöjd över han petade sista i omhoppningen men de var skit samma han skötte sig! 2a i den klassen Och Vann serie hoppningen har kommit 2a i alla tre omgångarna så vi var nog värda en blå gul rosett :) I 1 meter var han inte lika fin men Fin endå Hoppade felfritt hans första felfria 1 meter .. Kanske inte världens grej så men han var så fin, slog inte mot skänkel eller efter hindet utan pigg och på bettet och tyckte det var as kul :) Men i allafall så Vann vi 1 metern :)

Sen hem och käka lite innan jag åkte in till klubben igen för att vara på en 4 timmar lång kurs om Styrelsen och lite sånt där:  hur man sköter en förening och allmän fakta! Jävligt givande och mycket bra för framtiden !

Sen hade vi rep till Marits show nästa vecka i 1 timme så jäkla roligt! kommer bli så kul !! Värt att se vill jag lova..
Tror inte att de är så många som läser min blogg som är intresserade men i allafall klockan 18.00 nästa Söndag på Mora Ridklubb. En galet rolig show som kommer vara rolig även för den som inte är häst intresserad !!

NU är jag i allafall hemma och ska nog hoppa i säng eller jag sitter i sängen men ska nog titta på nån bra film sen sova.. Måndag i morgon och då är det nya tag :)

Hopptävling Älvdalen nästa vecka om Nortis är som han var idag då Så kan v bli farliga peppar peppar :)

Ska fixa en hunk också :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0