Mys dag :)

Chillade i morsen innan jag tog bussen till Mora och Lunchade med Maria gotti :) Pratade om de mesta, Maja kom efter en stund 2timmar kanske.. Satt där 4 tror jag drack lite te och pratade om allt möjligt innan vi tog en sväng genom gågatan . Inhandlade Nagellack och Leggings .. Var nästa påväg att köpa en Skinnjacka för 400kr men Johanna har en sån och Maja med. så det fick va vill ju egentligen ha en brun så!

Nu är jag Hemma har mosat i mej mat igen och är ganska trötter men ska om en timme åka till Tin och kolla Rickard träning med majs :)

Jag vet inte vad som håller på och ske? Kanske är det ödet dax att gå vidare åt varsitt håll nu? Jag försöker få det och inte ske. Gör du? Känns så kort och sluten på nått vis.
Du vet vänner finns där när det är svårt. Annars finns alla det är lite lättare då. Jag finns, men du måste prata. Jag kan inte berätta vad du känner. För det vet bara du! Kanske du inte ser mej som den vännen jag ser dej som?
Är du kanske arg? Du borde inte vara det. Finns inget att vara arg på! Då skulle jag vara argare?

Jag är din vän Fråga är . Är du min vän?


På ett sätt så orkar jag inte . Livet är inte till för att må dåligt..
Och det finns alltid någon som har det värre som Lolis brukar säga !

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0