Ljusgrön gröt delikatess!!

Jag är inte den personen som vänder.. Det vet ni ! Jag gör som jag vill att andra ska göra mot mej. Nästan alltid i allafall- solen har j också sin fläckar som dom säger i reklamen.. Ekonomiskoberoende - Ja jag har ju inga pengar!  haha..
Nej skämt och sido. Jag vänder inte! Lovar! Men man bli kanske lite ställd om det är okej för andra men inte för mej? .

Jag sover snart igen. Lata fredagen.Käkade i allafall Gröt till frukost med hemmagjord äpplemos- Känns lite nyttigare, tror dock att det finns en hel 10liters hink med socker i . Tessan och mamma gjorde den förrförra året tror jag. Inte så kosntigt att det var gröna prickar in när man tänker efter. Smaken blev lite konstig men jag blandade i den i gröten så bra..

Mjölken tog bort delar av smaken och närjag hade mojsat ihop allt odentligt löstes de gröna prickarna upp och allt blev  ljusgrönt- Inte alla som får ljusgrön gröt på morgonen med lite annorlunda smak.. ungefär i likhet med mögel..

Så Maria jag vet inte om jag var 100% detaljerad men nu måste det väl vända sig lite i magen eller?

HAHAHA

Pernilla- Hon med bästa humorn !

Kommentarer
Postat av: Theres

Vadå har den möglat av att stå i kylen? :O

2008-04-11 @ 13:20:57
URL: http://[email protected]
Postat av: maria

Haha, trevlig frukost. Jag som redan mådde illa ;)

2008-04-11 @ 18:46:23
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0