Körkort??!

Det börjar dra ihop sig, snart smäller det.. jag är rädd nervös men endå lite happie för jag kan ju klara det.. Man vet aldrig.. Kan egentligen ska köra metalträning i sälen i helgen.. MASSA alkohol så jag är laddad för uppköring sen..
Då menar jag självklart inte att jag ska dricka när jag kör upp med dagarna innan dock inte dagen innan!


Köpte P&L biljett idag med! Har massa pengar på konto just nu.. maaahhaa.. Farligt mycket.. Men ska spara som sagt jag tar ju förhoppningsvis körkort snart och det ska ju betalas !!


Blir nog hemma på valborg.. Tommy har inte sagt nått .. Tar det som ett nej, känns bra.. Frågan är kanske om man ska uppskatta sånt?! Aja skit samma! Tävlingarna är ju på helgen sen och så börjar det dra ihop sig för min 20års dag.. Tänker dra i allafall London nästa.. Känns inte som mina "vänner" kommer lägga energi på attr fira mej endå.. Och då menar jag inte att alla är så!


Sen varma soliga Magaluf med Maria, och Maja.. myspys !

Nu ska jag ta ut min blåbär/hallon-sockerkaka ur ugnen.. Mumma..

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0