Hundfjället- fylla- äckliga morgon syner !

I torsdags var jag sådär galet full. i Fredags dag var jag så där äckligt jävla bakis.. och slocknade kl 01.00 på kvällen. Bästa av allt.. Fick besäk in till rummet  ca var tredje minut mycket givade för min såkallade natt sömn.. men okej jag får ge mej .. var fest i stugan och jag var den enada som ville sova..
Ikväll kommer Jenny! Blir nog galet och ikväll ska jag supa.. :)

Hare alla fans där ute..
Sämst väder i fjällen idag dock jag ser inte fjället om jag säger så.. :/ men men ypperlig bakis dag !

ting Ting
Pernilla


Kommentarer
Postat av: cat

ha en bra bakisdag:)

2008-04-26 @ 18:08:47
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0