"Han ollade Fredrik och Filip till döds"

Visst är det ganska roligt att det är en as lång sex scen som är med som bonus matrial med filmen Solstorm

Haha jag vill i allafall se den typ 4 minuter långa sex scen med Scorupco o Persbrant. Borde inte dom tänkt på det när dom stog där i flera minuter och feljk juckade mot varandra att de kan hamna där??.. Mycket intressant ska det i allafall bli hoppas bara att jag få se det någongång.. själv tycker scorupco att det är smaklöst,  Det kan jag förstå,  jag tycker att Persbrant är en riktig läskig karl!!

image81'




Nästa då det programmet Myggan som går just nu på femman är ganska skoj om jag får säga det själv
bara den "Han ollade Fredrik och Filip til döds" 
eller vad är det här för jävla ställe ? 1kr i svordomsbruken ;)

Haha så jävla roligt..
Ska kolla hela programmet nästa vecka !
Vem har egentligen den fantasin vem kommer på alla dessa sköna kommentarer?
jag är så trög skulle aldrig kunna få fram så mycket roligt..

Aja Nu ska jag sova
Ny dag i morgon
nya tag :)

Krams

Kommentarer
Postat av: Elina

Det var så lite så! Kul att du är nöjd! =)

2008-04-03 @ 06:14:46
URL: http://candypie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0