funkar :)

äntligen går det att logga in :)

KATTEN är hemma, hade varit instängd i grannens lada-usch så hemskt men han kom iallafall hem i förrgår och myste med mej hela natten :) Saknat min bästaste katt :) 

Hoppade Nortis igår han börjar lossna och vill lix hoppa,men har inte riktigt nån hejd utan bara plöjer så det blir nog lite mera lydnad på han nu. Han är ju lydig så men blir så galen vid hoppningen nu eftersom det bara är SÅ kul:)  men de är roligt att han har utvecklas så mycket i Hoppningen :) förut tyckte han inte alls det var så galet roligt! 

Städade mitt rum igår nu är det as mysigt, ett riktigt fin rum har jag ska knäppa nå kort nån dag mys pys rum :) 

Aja nu ska jag talite breakfast 

hejsvejs  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0