Fredag

Nu v'äntas helgen:) Spelar ingen roll att jag ska jobba för jobbet är roligt vill jobba mer där, men tjatar varje gång så någon gång ska nog poletten ramla ner hos the boss :) Nej men sommar jobb får jag nog allt det ska jag nog se till.

Pigalle ska säljas nästa vecka:) Nu har dom haft han ett halv år, eller ja vill dom inte ha han så fine be me. Pris och sånt är ju redan satt så Vi får se hur allt blir. Nu vet ju jag att han är förmodligen bara känslig för böjprov eftersom han har tränats ganska hårt i ett halvår nu och det är ingen skillad på kotorna och han visar igenting vid riding. Visst hoppas jag på att dom köper han är en sån fin familj och Emma och han passar jätte bra ihop men det finns ju en chans att penga frågan kommer upp igen. Och nu så är sista summan bestämd så tar dom inte det så blir det ingen Affär. men jag tror det löser sig :)


Ja sen till äckel Mc som inte har gett mej lön, även fast jag slutade ganska kort och det blev tjafts så SKA jag ha min lön ska skicka melj till chefen orkar inte ringa och prata med han ! Idiot..

Fredag i allafall i morgon väntar gymkana träning för barn jag är tränare .. haha :P och sen jobb och på söndag blir det Hopptävling jag leder cupen med Nortis .. och efter igår blir vi farliga om han bara går lika bra vill säga !


Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0