Fredag <3

Vad är det som gör att Fredagarna altid känns så bra? Jag jobbar ju nästan aldrig på vardagar utan bara helger och endå så är Fredagarna så bra.. Konstigt..

Men i helgen som sagt är det inget jobb eller?eehh.. Kommer bli stressigt som fan om jag ska jobba mitt i allt.

Skatten har jag berättat om den? kanske?! tar det igen. Har gått här hemma och grubblat över deklarationen. Min syster fick sin för typ en vecka sen och fick tillbaka as mycket.. Jag vill också ha!
Igår kom den :P fick 1000kr under så mycket endå.. resan till varmare breddgrader är nu betalad. Men varförkan man inte få pengarna direkt när man deklarerar? Hade varit bättre! Men ja man kan inte få allt. En vän fick typ 2000kr mindre än mej och han sa karma karma karma.. ooo Då är det as mycket karma på mej..

JA som sagt. Nu lönar det sig !

Finns vi? Tillsammans? Vänskap? Känner mej annorlunda, Bryter du ihop ska jag stå där då? Tänk dej nu för hur du agerade i mina dystra dagar.- Ska man vara rädd för vad man kan och inte säga till dej jämt- Sa du.. Så innan du agerar . Tänk. !

Snart Sälen <3

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0