Dagen före


Borde packa åker ju i morgon. Vet inte vad jag ska ha med mej och all tvätt är inte torr..
Borde duscha också ska ju åka till Falun och gå på möte vid 17.00 . Vet dock vad jag ska ha på mej då.
Gaahha vad roligt det ska bli och alkoholen blev billig. Dock kanske jag inte få ut nå pengar från Donken nu heller.
Jag tycker inte att jag ska behöva göra så förbannat mycket för att få mina pengar. Han hade ju mitt konto nr . Hur svårt kan det vara? Gör dom så här med alla eller? Skitställe rakt igenom och maten är äckle päckel trotts att man är full när man äter där .. Nej tacka vett ja Babs ! Nog om det.., Ska inte få förstöra mitt dag.. Är för väderlösa för det!

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0