Blonda Brunett

Ja på tal om första april så lurade grann barnet Filippa mej idag, att hon inte fick följa med på promenad själv så fattade jag inte varför först och bara okej då går jag själv men sen så kom det april april..

Men i söndags så gjorde Madde största missen vi var på väg mot Falun när vi kom mot Rättvik såg vi stora strålar som lyste ner mot marken långt borta = Moln som skyddade mer på vissa ställen och mindre på andra .
Och jag berättade för madde att i Rättvik finns den hål i Ozon lagret och det puckot bara slukade infon och trodde på den tills jag skeunderna efter inte kunde hålla mej! Om det är Någon som ska färga håret blont så är det nog Madde :)

Nu blir det Pizza så där bra på en tisdag kväll köpte färdig deg läskiga saker det där men men.. hoppas att det smakar bra nu bara :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0