Ångest


Fan jag trodde jag aldrig skulle säga det här, men egentligen vill jag inte tillbaka utan verkligen tillbaka börja om på nytt. Jag saknar allt

Jag ångrar alla mina val, det är skit


Attityden
Uppsala - varför gjorde jag det?
Gymnasie valet
Min förblindning i kärleken.

 

Jag kommer kankse införsig alltid vara ganska elak,dum och självgod det är säkert nått som alltid kommer finnas kvar okej jag tog kanske i lite där men ja.

Uppsala -varför lurade jag dit mej själv och Ronja men egentligen så får hon stå för sina egna val i livet.

Och varför Valde jag SAMHÄLL? värsta linjen sämsta klassen (sorry) men det fanns ingen lag anda alls och folk beetede sig som vi gick i förskolan.. Sista veckan Fine det funkade men annars . Uscha.
Jag skulle ha valt någonting mer MEJ men nej idiot syon .. Hörrni som ska välja snart är ni inte nån höjdare i skolan och inte vill plugga ihjäl er. Välj inte Samhäll. Ta nått mer chill Typ BF eller kanske HR. Man kan komma in på mycket efter dom linjerna också, gäller bara att man väljer rätt kurser under dom 3 åren.

Man kan lix ha 3 år av ren ja älskar skolan men man kan ta tre år av idiotlärare också..
Visst hade jag inte gått samhäll så hade jag missat många vänner men jag vägrar att se att jag inte skulle kunna bli vän med dom endå.. Maja - världensbästa Maja :) Madde , Emil ,Joel, Aein , Malin och Maja ! Ja det är skit många om jag ska vara ärlig som gick samhäll som är underbara men jag kan endå inte rå för att det känns fel. Aja det är över .. Det är över . Konstigt !  Haha nu kommer ångesten mycket lustigt.. 1 år efter studenten ..

Jag drömde så konstigt i natt därför alla dessa konstiga tankar så sent,och
jag vill bara säga Förlåt till dej som snart kommer bli arg på mej ..
Men snälla jag orkar inte med massa bråk mer. Då bryter jag ihop !

Men bara så du vet så är det Slut nu, mitt kapitel med dej.. slut!


Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0