Vardag

Vet inte riktigt vad som ska skrivas, helgen var inte bra jag drack inte för mycket men jag tålde inte de jag drack alls, kan ha att göra med att jag var hela dagen på hopptävlingar och sprang omkring och hjälpte alla små ponny girls. Riktigt roligt men mat ingtaget är ju inte så stort under sånna dagar och sen om man dricker sprit i hets så går de snett riktigt pinsamt, men ja får visa mina mera normala sidor någon annan gång.  Är fotfarande inte kry från helgen så någonting var de som gick snett :(
Nog om detta Pigalle har fått en tid för vetrinär besiktning om 2 veckor så vi får hoppas på att jag en gång för alla blir av med hästen - Även fast jag tycker om man så börjar jag seriöst tröttna på han nu.
Annars på häst fronten går de ganska bra Northon gjorde mej mycket nöjd i Torsdags när han glad och framåt hoppade banan med mej utan att göra massa dumma saker ni som sätt han vet att han kan göra mycket elaka saker ibland men nu börjar han bli glad och framåt så de känns ju bra.
Jag tror aldrig jag kommer kunna sluta med hästar. Och även fast jag skulle bli kvar i Mora så känns de ganska okej bara jag får ha hästar omkring mej.

Aja nu ska jag ut i stallet på tal om hästar!  Sen kommer Johanna förbi för lite motion haha !
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0