Mtv freak

Jag är helt lost men de har jag iförsig alltid varit i Newport Harbor ( Laguna beach )och The hills. Egentligen är de  skit serier men jag älskar drama:) Men ibland blir jag nog lite för insvept i kaoset och min verklighet blir kanske lite lindande!
I morgon är de jobb igen väldigt länge sen nu och sen på kvällen blir de barnpassning i två timmar. Men i helgen blir de tävling på stor hästen vilket kommer bli mycket intressant,ni som har hört om han vet att de är ingen liten häst nästan 180cm i mankhöjd och kan få sina egna ryck, men de ska nog gå bra !
Annars rullar livet på ganska bra ska snart göra mej klar för att besäka arbetsförmedlingen igen!!

Hare bra Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0