Mora-Sunne-Karlstad-Älvdalen

I helgen har jag varit ute på äventyr. Skulle följa med Sofia på tävlingar var de planerat men Northon hade fått sår av sina tänder i munnen så de blev inställt, så istället följde jag med syster till Sunne. Sen begav vi oss till Karlstad dagen där på för att handla på Ikea eller ja Syster handlade mycket vill jag lova sen tillbaka till Sunne för att ställa iordning i hennes nya längehet. Första dagen slutade typ i kaos med en halv säng, en blöt soffa och fel stolar.. På söndagen åkte vi tillbaka till Ikea/Jysk med flera för att rätta till alla misstag från dagen där på den delen som fattades i sängen hämtades Stolarna byttes och alla var glada, dessutom köpte jag mej två söta skor för endast 80kr alltså 40kr/st :) Sen svängde vi förbi hemma hos andra systern och kollade inlängeheten som hon bor i. Sen till Sunne igen och fixade i Jessicas lägenhet och de såg riktigt bra ut när vi åkte om man tänker på kaoset på lördagen soffan hade torkat och jag satt på klädseln vit och fin blev den. Sen vi halv åtta tiden begav jag och mamma oss hemåt - > Mora
Pigge min ponny har också varit på äventyr i helgen till Älvdalen till framtida köpare hoppas jag mycket på, och till råga på allt så har hästen varit duktig :) Så håll tummarna nu att ponnyn blir älvbo.. :)

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0