Galet förälskad

Sunsilks sommar hårprodukter är som en drog för mej och därför letar jag i alla hörn förtvivlat efter att hitta produkterna så här på höst kanten och trotts att de borde ha funnits i sommar kan jag inte hitta "torr shampoot" Måste Måste ha dem..

Sen eftersom jag nu i höst dessutom har blivit riktg brunett igen näst intill svart så funderar jag på att köpa nått brunett shampoo men internet är fuckat och inga sidor funkar så hittar jag inga bra produkter .. Varför gör världen så här mot mej?! Slitet är skiten också..

Aja nog om detta nu ska jag ta mej en promenad för vädert är underbart ute .. Höst höst !
Ingen ide att sörja att sommaren är slut för den är endå slut..

hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0