Fotbolls i höstensfärger

Igår vad de våran vanliga söndagsfotboll på en onsdag vilket i sig inte gjorde så mycket men jag kände ett vist hat när jag sprang runt där och kämpade för lievt och mina lagkompisar inte gjorde de. Nu spelar vi bara på skoj men ibland blir jag för uppspelt och insklukad i spelet att den sanna tävlingsmänniskan kommer fram och så blir jag sur om jag inte vinner sen när i bytte lag och mitt lag vann då kändes de bra :)  Annars har mina dagar varit ganska händelselösa, jobbar inte mycket nu. Men jag har lön för Sep och okt i allafall dock kanske bara nån tusenlapp eller några men vad fan jag letar jobb vet bara inte var jag ska leta vilken den av sverige alltså. Nu skajag käka lunch med johanna eller ja hon frukost och jag lunch. Först ite bilder från fotbollsspel :) Marit,Johanna och Telling.


                                             
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0