Åldersnoja och kliva in i vuxenvärlden panik !!

Ja att vara ledig så här på höstkanten är ganska mysigt må jag säga och de dagarna som jag gör saker på är mycket bra och mycket sköna. Att bara vakna på morgonen och tänka idag så blir de som de blir att inte stressa iväg någonstanns .mysigt mysigt. 'Började dagen med att ta en långpromenix med Felix sen åt jag en inte så stor men god frukost med min varje dag smoothie (stavas?) med A-fil, jordgubbar och banan. Efter de gjorde jag inte så mycket tog hand om hästarna och en till promenix med hunden, innan jag slängde mej i duschen (inte stressa var det!:p) och åkte in till Mora besökte arbstförmdelingen och pratade lite strunt med zara och johanna. Åkte upp och handlade mat med mamma och hem. Vidare till Marit och checkade idol som var mycket ronande:) min dag och nu sitter jag här och funderar på morgondagen men de visar sig. i helgen blir de dock jobb men de känns ganska bra nu har jag varit ledig mycket skönt. Fredag blir de städ jobb och på lördag blir de servering Inge wasa för mej i helgen alltså.. 

Ja undra vad de blir av mej. Någonting ska ni se. Känner att livet öppnar sig och jag har inte bråttom. Okra ha åldersnoja och kliva in i vuxenvärlden panik .. De kommer när de kommer.



Igår var jag ute på en jätte mysig ridtur ner till sjön med mina ponnisar Pigalle och silver i släptåg med grimskaft :)

Nu blir de filmen se upp för dårarna innan sängdags
ting ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0