Bästa vän

Hoppas du har det bra? Hoppas du trivs, Jag Saknar dej med hela hjärtat med hela mej.
Ingen förstog mej som du ingen gav de tysta svaren bättre, Dej kunde jag gråta inför, ingen var där som du.
Nu när du är borta nu när jag är ensam så känns det att du är borta.

Jag Älskar dej mest och ingen kan någonsin ta din plast för dej visste jag att jag kunde lita på hela tiden.
Har aldrig bråkat med någon som dej vi hatade varandra men sammtidgit så var kärleken så stark att de spelade ingen roll.

Svårt för andra att fatta hur de kan vara när någon gick så djupt att man inte kan sätta ord på de.

Äkta kärlek
Äkta vänskap

Säg att du endå kommer finnas där även fast du inte är här just nu hela mitt liv..

Jag vet att det inte kommer vara så för du är gammal min vän och snart kommer du somna in och då vet jag inte om jag vill vara kvar här längre heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0