Jobba !!

Ska jobba idag och måste få skriva ur mej lite då jag verkligen inte vill egentligen !!
Jag har inte festat på jätte länge nu Wasa saknar säkerligen mej och inte kommer jag sätta min fot där varken denna eller nästa helg stackars wasa säger jag bara..
Blir att gå ut den 22 om jag ska ut ! vem går ut då liksom då sitter man ju hemma med päronen och dricker glögg bara :( Julafton blir jobb också men jag får dubbel lön så de kanske de är värt lika så Juldagen men då blir de Parken jobb vilket är mycket roligt eftersom min årgång egentligen inte kommer in och jag får strosa  omkring där inne och sammla glas och dylikt inte minst pengar som fulla människor tappar på golvet !! Sen nyår då? Jobba då med .. Inte mycket festande här inte torra torra jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0