Ingenting av de jag vill

Har en sådan fruktansvärt gnagande känsla, paniken är inom mig. Svettandes med huvudvärken som tynger ner mitt huvud till marken till snöns kalla grader och inte ens då blir min tempratur normal. jag har inte feber trotts att kroppen håller på att koka över. Huvudet är som när man slår sig på tummen med en hammare varje sekund av minuterna- timmarna som tickar hela tiden. Armen min som jag så fint gjorde illa för några veckor sedan har inte fått tillbaka sin vanliga plats, går inte att få den rak utan hela tiden lever jag i en värld av dunkade huvud, dunkade arm och överhettad kropp.. Vad är felet? Orken ligger på minus 10 och ingenting känns motiverade att göra så fort jag har lämnat min trygga säng på morgonen. Dagarna som rinner förbi är händelelösa.

Det händer ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0