En kärlekshistoria som i sagorna

Där Prinsessan drömmer om Prinsens trygga famn, Bland tusentals röda rosor och även några vassa kanter. Bland sjungade fåglar, pratande träd och forsande vattenfall. I kärlekens tecken och levande sagor, dit jag vill varndra, där vill finnas. Där endast barn förstår vad som sker. Där drömmar blir verklighet och allting känns underbart ,med bara lyckliga slut! Där vill jag vara. Där vill jag leva. Där vill jag dö med den jag älskar vid min sida!!  

Ge mig en dröm där verkligheten blir förtollande. Där jag ser att ingenting är omöjligt. Där fantasin får flöda och bergränsingarna inte finns, sjungade och skrattande barn, med vackra leenden på läpparna. Kyssar av den jag älskar stark som stormen som går förbi. Låt spänning ske utan en död som slut. Låt kampen om kärleken vara med, utan att någon blir sårad, förvandla draken till en vacker häst och låt lyckan sprida sig över världen.
Till barnen som saknar fantasin och hopp, Till vuxna som saknar livsglädje och gamla som vill vila frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0