Hejhopp

Efter lite eftertanke och facebookade så inser jag att placera mig där vid dig är helt fel på alla möjliga sätt och jag vill inte det så nu spelar det ingen roll tror jag!

Dagen har varit hästar med stort H och träffa Lola var superkul lika så skitungen Lojsan och mammisarna såklart och söt Lotus, träning och träning och fick massa ny energi för hästeriet känns toppen, dock mera ångest över att tvingas in i skolan och jag vill verkligen ha ett jobb ska ta och ringa runt lite eller palla mig ner på stan och köra lite HEJ jag vill ha jobb ! kanske kan skramla ihop ett två extra jobb så jag kan plocka in lite cash?! Annars rånar jag en bank snart.

Kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0