fåglar

Helgen var fin, jag dödade en regel kommer säkert uppta den igen men det tycktes vara värt då, just nu känns det värt men kan i framtiden bara kännas ovärt. Det visar sig. Men den var fin helgen, Har hunnit med mycket Wasa i lördagsnatt sen hämtade Minny mig hos * (tror vi skippar namn där) och vi styrde kosan mot Örebro för att städa, Minnsan hade föreläsning idag och ja. Tog oss typ fyra timmar men jag säger som *  sa att vi kommer i allafall framåt under den stunden han befann sig i bilen, skräckslagen av Minnys mycket höga skills på bilkörning.. haha. Väl i Ö. åt vid pasta och rensade avlopp himmla mysigt.. Sen somna jag som ett barn. Värförtjänt eftersom jag praktiskt taget var uppe hela natten mellan lördag-söndag. Åkte hem idag jag körde gick betydligt mycket fortare och säkrare hade gott som smort om människor som inte kan köra bil låter bli .. Nu Paradise Hotel igen.

Godnatt

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0