tjolahopp

När jag endå är inne i häst världen så måste jag berätta att Nasse var super duktig igår och hoppade som en klockan. Jag sitter nu och funderar över om jag ska anmäla han till Älvdalen 60cm för att komma ut eller om jag ska vänta med debuten är bra att det är 60 finns inga fler sen förutom Klubb då och jag tänkte bli medlem i Insjön eftersom de har så mycket klubb tävlingar. Fundera Fundera. Ska ringa Lola hon har säkert några kloka ord att ge mig. Annars är jag inte bokad på mycket och det är SKÖNT ska ta len tur i skogen på Nasse och sen ska jag kolla på filmen från hoppingen från förra veckan hos Marit. Städa också var det Ledig?!!

Pernilla

Kommentarer
Postat av: evelina

Var med och tävla om världens coolaste jobb i NY!

Länken för dig vidare till FB, sen är det bara att aeptera applikationen där och sedant är det färdigt:)



http://tinyurl.com/ybl9o6f



2010-04-06 @ 10:01:27
URL: http://photobyes.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0