Påsk.

Jag började klockan sju och var hemma till sju helt galet men ja det tar tid jobbade till halv ett sen blev det Hoppa Nasse som var superfin sen lastträna han det var mer drygt men helt okej, Sabina efter det blev lite trim kändes mycket bättre i galoppen så dressyrtävling här kommer vi.. HAHA. Sen Stor Northon och han kändes fräsch. Fick mig en tur med han i skogen precis när solen titta fram Vardagslyx måste jag säga. Åkte hem fixa Silver och Primona .. Sen åkte jag och spela fötterna av Sigge i biljard.. Eller inte men bra försök!

Korv

Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med och tävla om armband från modekungen. Både för tjejer och killar :)

2010-04-02 @ 01:50:01
URL: http://lucken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0