Ett slag bort.

Anmäld och klar spännade och riktigt jävla roligt. Måste bara säga att det finns nog bara två saker kvar för att göra de livet jag lever just nu perfekt, ingen av sakerna känns heller omöjliga och helt idiotiska undra bara när jag i denna lycklighet kommer få panik och vilja göra nått annat?! För vi vet ju alla att jag flyr efter ca 6 månader av samma sak. Förhoppningsvis inte nu och förshoppningsvis är det någon som håller mig kvar. Trotts total ickekontakt känns det endå inte förvirrade eller ju lite förvirrade men inte jobbigt irriterande eller panikartat?.

Nu väntar hundarna för promenix och sen ska jag kolla Arn från igår och Hemmafruar för att jag är nördig idag!

I morgon träning för Sandra! :D

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0