The last Kiss

Måste säga att gårdagens utgång blev ganska skoj, mindre smart dock att göra klädbyte när man redan är så dragen att man egentligen inte är mogen för den uppgiften men vad gör det när man inte lämna ett dugg till fantasin, det är ju andra som får se mig mest så jag slapp i allafall se mig själv ! haha.

Super skönt att åka bil hem också även fast det var jävligt seegt!

Det klart bästa är nog att bakisångesten har inte infunnit sig (än) och jag är egentligen inte speciellt bakis bara tok trött vilken jag snart ska åtgärda genom att sova. Det här med ångesten tror jag kan vara för att jag själv inte orkar ta tag i någonting men det känns ganska soft så jag lämnar det där.

Annars är livet ganska chill tror jag :)


God Natt

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0