Om man kunde styra känslor skulle jag göra det!

Tåget hem idag var det läängsta jag varit på jobbigare än när jag satt fast i 3 timmar mellan stockholm och arlanda och fick åka buss från borlänge och det borde inte kunna bli jobbigare men det var det, även fast jag hade sällskap av Jenny och när hon pluggade pratade jag med Majs. Skit tråkigt `!

Annars då hemma och världens sötaste W mötte mig och han blev så glad <3
Hästarna var också glada och lilla söta Oliva hade saknat mig tok mycket och hade varit till hennes farfar (eller morfar?) och fått 2 borstar och ludd till hästarnas grimmor, sen berättade Caroline att hon hade tjatat om mig sen jag åkte stackarn 10 dagar lär ju vara en lång tid för lilla henne sötare unge får man nog leta efter!

Och det tredje, satt och kollade på en bild idag och fick rysningar genom hela kroppen, tänker dock inte nämna hans namn (eftersom hela världens befolkning är minst lika besatt som jag) .. Så den stora frågan är det okej att vara 21 bast och drömma efter en kändis? eller flera ?!

JOO det är okej!

Nu ska jag peppa massa Greek och privileged, pussa på W, drömma om snygga människor och dricka te !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0