Luleå - Stockholm

Ny dag nya tag eller vad säger man, denna dag har varit mycket mera roande än så länge än gårdagen. Sista dagen på första inneveckan avklarad och nu är det plugg för hela slanten som gäller då! Gahh mycket att göra och egentligen borde jag typ sluta skriva blogg eller nått. Så jag lär mig skriva sådär kort och sammafattade och ja bra. Men det tänker jag icke.. Stockholm snart ser verkligen fram i mot morgon dagen nu hade lite funderingar på att åka hem med Lolis men tror jag stannar kvar i allafall. 

På tal om skola har jag verkligen en supertrevlig klass och jag trivs bra. Min Bas grupp är också lovely. Och inte att tala om alla andra man träffade ute på Stuk :)tralala.

Det finns en sak som jag verkligen inte förstår jag har köpt en ny väska och den är mycket större än den jag hade med mig och ändå får jag inte i allt.!? förklaring tack! Jag är sämst (har dessutom annvänt typ 1/3 av kläderna! haha

Bye Luleå ses nästa gång :P

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0