I Still Haven't Found What I'm Looking For!

Jag skulle väl ljuga om jag sa att jag skulle vänta, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hoppades på att det skulle vara så. I allafall är det ganska bra hur jag märker hur fel jag skulle kunna ha varit om jag ändrat lite grann på mina vägar, igen och igen inser man att i slut ändan har man man bara jag, mig själv och Wille <3 . Svår att överträffa och svår att tävla mot egentligen går han inte att slå, vet ju att han aldrig skulle vända mig ryggen på ett sätt som andra kan.

Nu ska jag pallra mig till skolan, ska leka av oss i regn idag JAAAAAAAAAAAAA! har ingen bra jacka med mig! :S och i morgon är det fint väder! Man blir så där full av ironi på nått vis.

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0