I lost myself in you and now everything feels so wrong!

Och så sprang den här dagen iväg också, fort som satan snart är första trippen till Luleå också klar, saknar mina djur där hemma :( Började prata om hundar idag och då blev det jobbigt!
Annars då ? jo Bas grupperna är nu klara och jag tror jag kommer trivas super i min med folk från hela sverige att matcha med varandra hur vi går ihop är nog viktigare än geografiskt ! :) Sen hade vi lekar och självklart vann våran grupp, haha. Ingen kommer ju som sagt ihåg en tvåa så det gäller väl att vinnan då. Vi blev de sju dvärgarna och våran slogan blev : Bara man börjar gör man det omöjliga möjligt. När vi sen skulle sätta vem som var vem så tyckte alla att jag skulle vara toker och nog för att han är söt men^^ .. Det stora MEN jag kom ju på både slogan och vårat grupp namn. SÅ jag utsåg mig själv till Kloker ! maha.

Just det sen käkade vi surströmming har inte ätit det sen jag var liten och det är väl inte direkt någon höjdare och det luktar skit tur att det inte smakar det samma i allafall, men det var en rolig grej av lärarna istället för att ge oss någon tråkig paj eller liknade!

Nu ska jag promenixa innan jag och Ronja ska spela Labyrinth :)

Ting Ting !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0