!!!!

Jag vet vem som kan fixa mig och det är nog bara mig själv. Dock behöver jag mina vänner need you :) 
Samma sak jämt dock ska det bli som vanligt igen. Precis som vanligt och det ska jag då ge mig fan på!
Sen från det andra till det trejde som finns! gahh ! idiot! haha (ingenfattar någonting?!)
Hur tänkte jag, detta ständiga letade efter en jävla trygghet ett jävla fegspel att bara åka hem. Väx upp Pernilla, ta tag i ditt förbanade (jävligt bra) JA ! Inte borde jag gnälla egentligen liv och move on till någonting bättre och håll inte kvar i det gamla för det kommer inte tillbaka ---> framåt!

Det roliga är att detta blogg inlägg kan nog bara bra i framtiden när jag är så där fruktansvärt feg och bara vill flytta hem för att nått blir lite hard.!

Så God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0