Dagens aktivitet

Idag har jag allt varit i farten (skola) och nu väntas träning på F&S skönt lite tuffare pass idag, sen ska jag färga mitt nuvarande hemska hår som är väldigt slitet egentligen men vad gör det?!

I morgon ska jag återigen stätta mig med skolarbete som är ganska kul när man pratar med sin basgrupp och vi är riktigt effektiva med massa skratt kan jag lova! Känns som man är i en annan värld och det är lovley!

Hästen ska löshoppas i morgon hoppas han är lika fin som sist och vi kan höja lite så man får se lite kapacitet men det visar sig, han kanske är helt förvirrad vemvet!

Och bilen ska få nytt glas som jag sparkade sönder ! :)

Nej nu måste jag palla mig mot stan och svettast lite! (usch va vidrigt det där lät )!

Aja!

XX Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0