Onsdag och träning ikväll :) känns toppen! helgen känns väldigt ovetade och jag har verkligen nada ide vad jag ska göra fredagen var ju spikad med kräftis men uppenbarligen så ändrades det igår :( Johanna och C åker hem! Men Jenny är väl kvar hoppas jag???!

Skola rullar på och jag känner mig motiverad men ganska förvirrad. haha!

Nu ska jag äta frukost som jag har glömt att trycka i mig sen kolla om jag har spelat in nått från Studieteknik föreläsningen?! kallar mig själv teknisk men upp till bevis känns osäkert!

Från den andra till det tredje som egentligen inte ens finns. Så känns det inte alls som någon total överkörning som jag trodde även fast det svider lite såklart, kan kanske vara så att jag helt enkelt egentligen är lite bättre och förtjänar helt eneklt bättre. ! Vad vet jag utbrottet kanske kommer i morgon!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0