the first big love

Jag förstår självklart att vissa saker är helt enkelt svårt att släppa taget om, jag har varit där stått där och trott att mitt liv skulle ta slut om jag släppte, tiden rann bara iväg och åren gick och hoppet kom och gick men till slut så släpper man, jag har fått samma känlsa efter men aldrig låtit mig låsas för mycket i tanken och kastat mig lika långt in, men jag vet att man kan ta sig ur eller är det så att kärleken har jag bara stött på 1 gång och resten kanske bara var tillfälliga förbindelser och känslor?!

Jag vet inte spelar det egentligen någon roll om man får kärleken eller inte är det inte samma sak om man inte får den? kan man inte känna lika mycket då? 

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0