Helt okej läge!

Idag är det fredag och precis just nu pratar min lärare om någonting som handlar om aktivitetmönster och nu funderar hon högt, Spännade!!

Att jag alltid hamnar i samma sits varje gång jag sitter på en föreläsning tidsparade egentligen eftersom jag kollar hela internet typ 4 gånger och då slipper jag göra det sen, men frågan är vart mitt fokus hamnar ? på föreläsningen eller på katten på youtube som dansar?! svaret är ju självskrivet så jag borde nog blocka mig själv från alla internet sidor som kan intressera mig!

Fredag som sagt, känns som måndag eftersom vi alkoliserad oss i onsdags det var en rolig kväll och alkohol kan vi dricka i allafall och vi stötte inte på några demoner, spöken och älgarna fanns där men de var inte längre i levade form :(. Jag svepte ett helt glas med whisky och ögonen på både hannibanana, sigge och asshole var stora som hus och förvåningen var minst sagt ett faktum, stolt är jag, full blev jag och jag är helt blåsalgen över hela mig själv eftersom jag dansade på stolar och ramlade ner från stolarna!

Det måste vi göra om :) !

Fredag och ikväll blir det vin, karaoke och bra sällskap !

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0