Glada Ankan!

Jag fortsätter i min egen värld bland kottar och ris. Spelat biljard idag och jag vann (super KUL) egentligen inte alls...

Återigen har jag lärt mig att man kan inte lita på män inte alls kollade på Flickan som lekte med elden och får hemska vibbar att jag kommer dö våldtagen och styckad som johanna är säker på att hon dör i en bilkras eller av en vulkan(frågainte) jag kommer bli våldtagen mördad och styckad av nån jävla idiot kille som jajg faller som ett ruttet äpple för om jag inte ser upp. Vilket jag gör så hoppet lever vidare ensam blir jag dock!

Gud vad jag lät posetiv men jag har grubblat på detta länge och jag vågar fan inte släppa nån okänd in då dör jag!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0