!!!!

Fattar inte riktigt hur jag kan få sån total vädning på någonting över en natt igår var jag helt säker men nu är jag fan inte det längre, förstår inte hur känslor kan bara försvinna och bara komma hur som hellst eller är jag bara i en bakisångest epok just nu som går över snart. Fattar inte hur jag kan få mig själv att känna mig totalt väderlös ibland, ikväll mina vänner tänker jag ta steget ut och det får fan vara vem som hellst bara det är någon jag tänker kasta mig rakt ut och titta rakt in de det som skrämmer mig mest just nu för rädslor måste övervinnas annars kommer jag sitta här och lyssa på nån deppig låt och fundera över vad som hände med mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0