<3

Forget about guns and forget ammunition
Caus I`m killing them all on my own little mission



I allafall så var min N super duktig idag :) Vi tog oss en tur i skogen med Madde och Silver och det gick jätte bra han tittade på mycket men hittade inte på nå dumheter, pigg var han och det är ju bara super kul att man inte har köpt sig en seeg fan men pepparpeppar han är ju bara 3 .. Soon 4 juh!

Pluggat har jag gjort också satt med skolarbete aktivt mellan nio och fyra sen tröttnade jag och ringde Madde därav turen idag, sen hamnar jag här igen och har pluggat återigen 2 timmar så 9 timmar plugg idag det är bra för att vara mig! haha.

Göteborg i helgen Gahh! super roligt !

Jag tror att alla såg det komma utan de två som det handlade om, nu står man här och undrar hur fan det gick till!
Hare bäst!
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0