Det känns som hela min kropp håller på att gå i tusen bitar, min rygg går av i smärta och knivarna går rak in i magen, huvudet sprängs snart i tusen bitar och hjärtat har dragist ut för länge sen, lungorna tar kraft varje gång jag försöker mig på att andas, smaken i munnen förbli metall och illamåendet kommer av minsta lilla tanke på mat och armarna orkar inte lyfta och plocka ihop allt. Benen de bär inte längre och snart känns det som kommer jag bara ligger i en hög och då måste någon plocka upp mig annars får jag helt enkelt förbli en hög! 

Idag känns det så men jag ska palla mig till F&S och peppra med lite träning för att höja humöret lite  
och en promenix i det vackra höst vädret så kanske någonting blir bättre, hoppet är ju det sista som sviker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0