HÄST!

Jag har en hästilihäst i stallet dock är han själv och trivs inte så bra med det när inte någon människa är i närheten, inte så att han är helt förstörd men inte heller kanske världen lyckligasten häst försöker lösa problemet men så jag tror han får flytta till Ryssa tills Silver kommer snart ! Bäbis häst! Vet inte vart detta leder  men jag ska i allafall göra mitt bästa och jag lär väl säkerligen stöta på massa problem och massa jobbiga människor med massa onödiga kommerntarer förhoppningsvis har jag mina vänner omkring mig så då ska nog det bli någonting av denna häst! trevlig är han i allafall. Liten vilsen nu som sagt men det ska han inte behöva vara. Var egentligen meningen att jag skulle få låna chocklad men Majs ångrade sig.. Ganska jobbigt är ju bara 2 veckor menmen. Nu får han åka bort dit ist. !

Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: jenny

hej sötapa. jag kmr snart hem nu sen kmr du få så mycket jennydos att du kommer vilja ha ihjäl mig. kmr silver tillbaka till er? då ska jag fan banta så jag kan få ta en ridtur kanske?

2009-05-17 @ 16:59:31
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0