tiaiaoooo

Är det någon paxt man har i mellan serierna mot mig att de enligt mig snyggaste killarna OTH och Gossip ska heta samma sak? ojavisst Lucas är het men jag föll för några år sen som en fura för the bad boy i OTH och i Gossip är han också bara het ! Nate Nate och Nate eller Nathan men vadfan skillnaden är hårfin som C brukar säga dubbel namn bara att lägga till några bokstäver !




Dock har mina snygghets känslor för Nathan svalnat men allt är ju svårt i jämförelse med en Vampyr men sammtidigt så är han ju numera "vuxen" i serien och fruktansvärt tråkigt kär i Haley och man bli bara irriterad när någon försöker sära på dom. Men jag minns självklart mina drömmar om han .. Nate är bara snygg inte så mycket mer!

Drömmarna kommer säkerligen aldrig sluta om våran älskade Vampyr dock- Nu snackar vi fan inte bara snygg utan jag är och kommer förbli besatt - men jag är inte som Johanna som sitter och gör klipp in bilder med han och mig :P



Fan vad jag babblar!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: basj

Håll dig till oth och gossip pojkarna, men Edward är min mohahahahah :P

2009-03-18 @ 16:21:46
Postat av: Anonym

e inte jag het då ? / gubben på gågatan med bingokulorna!

2009-03-19 @ 20:25:29
Postat av: Pernilla svarar

klart du är zara :O

2009-03-19 @ 20:26:41
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0