Stockholm och snö dålig mix!

Dagen har varit ganska hemsk, igår var lovely och idag hemsk, trött som en gris i morse fick i väg barnen till skolan i snöoväder och eftersom sthlm är väderlös på snö och människor som bor här inte har någon hjärna sammtidigt som snö ligger på backen(vissa undatag såklart) men nu snackar jag om de 95 % som jag mött idag.. uhh! skulle besikta bilen och dessutom är det inte skottat någonstanns?! Bilen till råga på allt har kassa däck så hjulen snurrar bara! sen var jag ute med Katta och hästarna och sprang sammtidgt som jag skulle ha koll på dom ha en hund och en häst i varsin hand ! och snö i ögonen! slog sönder en te/kaffe karaff också!

Nu i allafall sitter jag inne och har tryckt i mig en korv med räksallad:P och tittar på film med Johanna som ska sleepa här i natt!

Så gonatt och hoppas snön är borta i morgon..

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0